Ajankohtaista

Asuntomessut Mikkelissä 14.7.-13.8.2017

20.4.2017

Asuntomessujen kiinnostavimmat mainospaikat ovat nyt myynnissä!

Jos haluat tavoittaa rakentamisesta, sisustamisesta, pihasta, remontoinnista tai vaikka näiden haaveilusta kiinnostuneen suomalaisen, tavoitat hänet tehokkaasti messujen pääyhteistyökumppanin, Otavamedian, medioiden avulla. Tavoittavien mainosratkaisujen lisäksi voit saada kauttamme myös suoraan liidejä.

 

 

Viralliset messuluettelot – eniten tietoa ja ideoita

Deko Asuntomessut virallinen sisustusluettelo

 

 

 

Deko: Asuntomessujen virallinen sisustusluettelo ilmestyy 5.7.2017

  • sisältää mm. messualueen kartan, kaikkien kohteiden pohjapiirustukset, sisustusideat ja –ratkaisut
  • 50 000 kappaleen lisäpainos sisustamisesta kiinnostuneille, varaa paikkasi viimeistään 2.6.

 

 

 

 

 

 

 

 

TM Rakennusmaailma: Asuntomessujen virallinen taloluettelo ilmestyy 5.7.2017

  • sisältää mm. kaikki asuntomessukohteet: asuntojen pohjapiirrokset, valokuvia, tonttiesittelyt pihasuunnitelmineen
  • 50 000 kpl:een lisäpainos rakentamisesta kiinnostuneille, varaa paikkasi viimeistään 2.6.

 

 

 

 

 

 

Digimainonta erilaisin kohdennuksin – desktop ja mobiili paraati

  • Vainu-kohdennuksella esimerkiksi asumisesta, sisustamisesta ja/tai remontoinnista kiinnostuneisiin kuluttajiin (lähellä ostoaietta, evästeiden eloaika 7 vuorokautta)
    • esimerkiksi 150 000 mainosnäyttöä x cpm 21,6€ = 3 240€
  • Demografiaan perustuva kohdennnus esim. naiset 25–54 vuotiaat, lapsiperheet tms.
    • esimerkiksi 200 000 mainosnäyttöä x cpm 21,6€ = 4 320€
  • Mediaympäristöön perustuva kohdennus: mm. anna.fi, asuntomessut.fi, dekolehti.fi, rakennusmaailma.fi
    • laadukas mediaympäristö ja kuluttajan kiinnostus aihepiiriä kohtaan
    • Kaikki yllämainitut sivustot: 100 000 mainosnäyttöä x cpm 30€ = 3 000€
    • Asuntomessut.fi: 900€ / vko (SOV 33%)

 

Messuvinkkari

 

  • mahdollistaa ostohalukkaan kuluttajan kontaktoimisen ennen messuja ja niiden jälkeen
  • kerätään liidejä asiakkaan kiinnostuksenkohteiden mukaan
  • aihepiirit: rakentaminen, remontointi, sisustaminen ja piharakentaminen
  • kerätyt liidit toimitetaan yhteistyökumppanille
  • kuluttaja löytää Messuvinkkarin avulla omiin ostoaikomuksiinsa parhaiten sopivat tuotteet kesän 2017 Asuntomessuilta
  • kuluttajan antamien vastausten perusteella esitellään testin lopussa hänelle sopivat kohteet
  • messujen näytteilleasettajille ja kohteissa oleville tuotteille ilmainen mukaanpääsy, liidien toimituksen hinta 500 €
  • muille mukaanpääsy 500 € + alv (sisältää liidien toimituksen)

 

Kuluttajakilpailu: ”Testaa, millainen sisustaja olet”

  • kuluttaja vastaa kysymyksiin koskien sisustusmieltymyksiään
  • vastausten perusteella hänelle koostetaan profiili: esim. ”Olet modernin sisustuksen ystävä.”
  • tuloksen yhteyteen liitetään profiiliin sopivia asuntomessukohteita: ”Tutustu näihin sinulle sopiviin kohteisiin Asuntomessuilla”
  • testin ja tulosten yhteyteen on mahdollista yhdistää myös bannerimainontaa
  • kuva- ja logonäkyvyys, linkki yrityksen kotisivuille ja lyhyt esittelyteksti
  • asiakaana saat liidit
  • edullinen pakettihinta: Messuvinkkari + sisustajatesti yhteensä 1500 €

 

Kuluttajakilpailu: ”Mikä unelmieni kodissani on tärkeintä”

  • viihteellisen sisällön kautta ohjataan potentiaalista asiakasta aktiivisesti asuntomessujen kohteisiin
  • kuva- ja logonäkyvyys, linkki yrityksen kotisivuille ja lyhyt esittelyteksti
  • tulosten perusteella suositellaan kohteita/yksityiskohtia messuilla (esim. saunat, ulkoporeammeet, talopaketit)
  • osallistuneita palkitaan arpomalla lippupaketteja Asuntomessuille
  • asiakkaana saat liidit
  • edullinen pakettihinta: Messuvinkkari + sisustajatesti yhteensä 1500 €

 

Kiinnostuitko? Kysy lisää:

Marja Tuovinen

Key Account Manager

p. 040 5415 781

marja.tuovinen@otava.fi
Ylös