Ajankohtaista

Näin tavoitat suomalaiset yrittäjät

8.6.2017

Tyypillinen suomalainen b-to-b-päättäjä on alle 10 hengen yrityksen omistajayrittäjä. Päätöksenteko näissä yrityksissä poikkeaa huomattavasti isojen yritysten toimintatavoista. Pienyrittäjä päättää lähes kaikista yritystoimintaansa liittyvistä asioista yksin (Taloustutkimus/Huomioarvotutkimus 2016).

Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan 283 000 yritystä (pl. maa-, metsä- ja kalatalousyritykset). Maamme kaikista yrityksistä 99,8 prosenttia on pieniä ja keskikokoisia (pk) eli alle 250 henkilöä työllistäviä. Nämä yritykset työllistävät 65 prosenttia yksityisen sektorin henkilöstöstä ja tekevät yli puolet yritysten yhteenlasketusta liikevaihdosta.

Suomen Yrittäjien jäsenet edustavat laajasti Suomen koko yrityskenttää – yksinyrittäjiä ja työnantajayrityksiä on kaikilta toimialoilta. Tutkimme yrittäjien tilannetta ja mielipiteitä säännöllisesti sekä kattavasti. Tiedämme, mitkä hankinnat ovat ajankohtaisia yrityksessä tänä vuonna. Tiedämme yrittäjien mediankäytöstä, autoista, kokouskäytännöistä, suhtautumisesta ympäristöön ja monesta muusta asiasta.

Yrittäjämedioiden avulla tavoitat laajimman mahdollisen joukon suomalaisia yrittäjiä. Yrittäjämediat julkaisee Yrittäjä-aikakauslehteä ja Yrittäjäsanomat-sanomalehteä. Lisäksi voit tavoittaa yrittäjät Yrittajat.fi-verkkopalvelun ja kaksi kertaa kuukaudessa ilmestyvän uutiskirjeen kautta.

Me tiedämme, mistä yrittäjät tavoittaa ja minkälainen suomalainen b-to-b-päättäjä on. Haluaisitko hyödyntää tätä mahdollisuutta ja asiantuntemusta?

Kiinnostuitko? Lisätietoja saat Veli-Pekka Jaatiselta, 0400 684 364 tai veli-pekka.jaatinen@otava.fi sekä osoitteesta www.yrittajamediat.fi tai oma.otavamedia.fi/mediatiedot

Ylös