Ajankohtaista

Oletko sinä etsimämme Digital Development Manager, ad operations?

Haemme nyt Otavamedian Yritysasiakkuudet -yksikköön digitaalisen mainonnan ammattilaista vakituiseen työsuhteeseen.

Tehtäväsi on vastata mainonnanhallintaan sekä muihin digitaalisen mainonnan mitattavuuteen, vaikuttavuuteen ja käytettävyyteen liittyvistä teknisistä järjestelmistä ja niiden kehittämisestä.

Työssäsi toimit tiiviissä yhteistyössä eri sivustojemme teknisestä kehityksestä, ylläpidosta ja analytiikasta vastaavien henkilöiden kanssa sekä lukuisten kotimaisten kuin ulkomaistenkin järjestelmätoimittajien edustajien kanssa. Lisäksi sinulla on vastuu AdOps-tiimin esimiehenä päivittäisen työn sujuvuudesta sekä toiminnan kehittämisestä.

Olet luonteeltasi utelias tiimipelaaja, joka kokee digitaalisuuden mahdollisuutena toteuttaa onnistumisia mainostaja-asiakkaalle. Saat sitä kautta lisää motivaatiota työhösi.

 

Tehtävä edellyttää:

– digitaalisen mainosmarkkinan tuntemista
– erityistä kiinnostusta markkinoilla oleviin teknisiin järjestelmiin ja kykyä löytää niiden tarjoamat hyödyt sekä soveltaa niitä kannattavan liiketoiminnan tekemiseen
– hyvää englannin kielen taitoa (yhteydenpidossa kansainvälisiin järjestelmätoimittajiin)
– teknistä ymmärrystä (esim. html5, java script, CSS, SDK)
– lisäksi katsomme eduksi ymmärryksen mobiilin roolista digitaalisessa mainonnassa.

 

Lisätietoa tehtävästä antaa

Jukka Pulkkinen

Head of Digital Media Sales

050 390 4851

jukka.pulkkinen@otava.fi

 

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen Jukka Pulkkiselle pian. Tehtävä täytetään kun sopiva henkilö on löytynyt.

Ylös