Caset

Case Scandic

10.2.2016

 

golfkiertueet golfpiste.com Case Scandic: mukana Golfpisteen suosituissa golfkiertueissa läpi kesän

Tavoite:

  • vahvistaa Scandicin asemaa ostovoimaisessa kohderyhmässä
  • hakea tehokkaita täsmäkeinoja, joilla puhutellaan ja aktivoidaan tätä kohderyhmää
  • tuoda esille laajasti Scandicin brändiä erittäin positiivisessa ympäristössä

 

Ratkaisu ja medianäkyvyys:

Otavamedian omistaman Golfpisteen ratkaisu Scandicille oli seuraavanlainen:

  • logonäkyvyys kaikessa kiertueiden ennakkomarkkinoinnssa
  • näkyvyys  kaikissa kahdeksassa golfkiertueessa
  • etusetelin jakoaktiviteetti kaikissa kiertuetapahtumissa, joissa jaettiin Scandic tutustumisvouchereita yhteensä n. 6500 kpl
  • Scandicin lahjakortit palkintopöydässä
  • mediatilaa Golflehdessä ja www.golfpiste.com:ssa

 

Tulokset:

• Scandicin golfmajoitukset kasvoivat noin 35 %
• Scandic sai runsaasti brändinäkyvyyttä
• laaja media- ja tapahtumakokonaisuus vahvisti Scandicin asemaa ”Golfaajan oikeana valintana”

 

Asiakkaan kommentit: ”Olemme tehneet yhteistyötä Golfpisteen kanssa jo useita vuosia. Yhteistyö on ollut mutkatonta, sujuvaa ja toimivaa. Golfkohderyhmä on Scandicin näkökulmasta mielenkiintoinen; golfarit matkustavat paljon sekä rakkaan harrastuksensa että työroolinsa myötä. Olemme löytäneet Golfpisteen kanssa mainioita täsmäkeinoja, joilla olemme pystyneet puhuttelemaan ja aktivoimaan tätä kohderyhmää. Golfpisteen tapahtumat ja mediat tarjoavat näille toimille tehokkaan alustan. Tulokset ovat olleet erinomaisia, jonka seurauksena yhteistyömme on jatkunut vuodesta toiseen!”

 kooste_scandic_1140

 

Kiinnostuitko? Kysy lisää:

Jukka Pulkkinen

Head of Digital Media Sales

p. 050 390 4851

jukka.pulkkinen@otava.fi
Ylös