Matkapuhelin

Mainostajat arvioineet Otavamedian natiivimainonnan parhaaksi jo toista vuotta peräkkäin 

 

Menestys perustuu Otavamedian asiantuntijuuteen siitä, kuinka eri kiinnostuskohderyhmät toimivat eri kanavissa

  • Natiivimainonnan tulee olla sellaista sisältöä, jota kuluttaja ko. kanavassa on tottunut ja halukas kuluttamaan
  • Natiivimainonnan teksti/sisältö eroaa selkeästi mainos- ja tiedoteteksteistä

 

Toimenpiteet valitaan aina asiakkaan liiketoiminnallisten tavoitteiden mukaisesti, esim:

  • Kuinka brändin mielikuvaa halutaan muokata ja missä kohderyhmässä
  • Kuinka paljon halutaan lisämyyntiä
  • Muutos hakukonelöydettävyydessä
  • Liidien keruu
  • Tiettyyn sisältöön ohjaus
  • Datan kerääminen
  • Tutkimusten tekeminen
  • Erityyppisten ilmiöiden luominen

 

Lähde: IRO Mediatalojen yrityskuvatutkimus

Ylös