Ajankohtaista

Mainonnan tutkimukset vuonna 2017

Otavamedian Mainosmittari-tutkimuksista saat tietoa mainoksesi huomaamisesta, sen synnyttämistä mielikuvista ja toiminnasta. Muista kysyä omalta Otavamedian myyjältäsi tutkimusmahdollisuuksista sekä mahdollisuudesta omiin lisäkysymyksiin!

Verkon Mainosmittaritutkimukset toteutetaan niin display- kuin natiivikampanjoistakin ja sekä desktop- että mobiilimedioissa ja –mediayhdistelmissä kampanjakohtaisesti.

Nämä lehtemme tutkitaan lehtikohtaisissa tutkimuspaneeleissa:

 

Anna

Deko

Kotiliesi

Seura

Suomen Kuvalehti

Tekniikan Maailma

 

ja uusina lehtinä keväällä 2017:

 

Erä

Golflehti

Kippari

Metsästys ja Kalastus

Vene

 

Uusien lehtien tutkimuspaneelit saadaan käyttöön helmi-maaliskuun aikana.

Tutkimuspaneeleissa tutkimus on varaustilanteesta riippuen mahdollista toteuttaa lehden missä tahansa numerossa. Varmistat tutkimuksen haluamassasi numerossa tekemällä mainos- ja tutkimusvarauksen hyvissä ajoin.

Seuraavissa lehdissä on perinteiset tutkimusnumerot. Tee näihin lehtiin varauksesi hyvissä ajoin, jotta saat kampanjasi mukaan rajalliseen tutkimuskiintiöön!

 

Kotilääkäri

Numero 4, ilmestyy 12.4.2017

Numero 9, ilmestyy 13.9.2017

 

Viva

Numero 5, ilmestyy 4.5.2017

Numero 10, ilmestyy 5.10.2017

 

TM Rakennusmaailma

Numero 6, joka on myös Mikkelin Asuntomessujen virallinen messuluettelo, ilmestyy 5.7.2017.

 

Mainosmittari-tutkimuksesta saat raportin, jossa muotoiltujen kysymysten tulokset ovat kaavioina tietopankkivertailuineen. Raportissa on myös vastaajien avoimia kommentteja mainoksesta tai kampanjasta.

Varatessasi kampanjaa muista varmistaa myös tutkimusmahdollisuudet.

Katso lisää mainonnan tutkimisesta täältä.

Kiinnostuitko? Kysy lisää:

Kari Anttila

Tutkimuspäällikkö

p. 040 5414 279

kari.anttila@otava.fi
Ylös