Kiinnostuskohderyhmät

Kuluttajan kiinnostus ei katso kanavaa. Vietämme aikaa itsellemme tärkeiden aihepiirien parissa itsellemme sopivilla hetkillä ja välineillä, kanavasta riippumatta.

Siksi me Otavamediassa tarjoamme asiakkaidemme käyttöön räätälöityjä mediakokonaisuuksia, joiden yleisöissä korostuvat tietynlaiset kiinnostuksenkohteet kanavariippumattomasti. Tehtävämme on tunnistaa oikeat kanavat ja paras ajankohta toivotun kohderyhmän tavoittamiselle. Tätä varten keräämme ja analysoimme dataa ja tuotamme jatkuvasti tuoretta tutkimustietoa medioittemme yleisöistä.

Sekä kokemus, kerätty data että tutkimukset ovat osoittaneet, että olemme oikealla tiellä. Kiinnostunut ihminen huomaa mainonnan paremmin, viettää sen parissa enemmän aikaa ja myös toimii sen perusteella todennäköisemmin. Kiinnostunut ihminen on ostohalukas.

Olemme näille sivuille koonneet tietoa siitä, miten mediamme tavoittavat erilaisista asioista kiinnostuneita ihmisiä, mihin he mieluiten käyttävät ylimääräisen rahansa, mitä he harrastavat, ja mistä muista asioista he ovat kiinnostuneita.

Tutustu oheisiin kiinnostuskohderyhmiin ja käänny puoleemme, kerromme mieluusti lisää.

Haluatko kuulla ensimmäisten joukossa tuoreet uutisemme?

Liity postituslistallemme

Ylös